Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
JA I MOJE ZYCIE!!!!!!!!

JA I MOJE ZYCIE!!!!!!!!

kolejna notka!!!!!

siemka to kolejna notka wiecie jakos niemam czasu na pisanie:(ale niewiem cos sie dzieje z serwerem i niemoge wstawic fotek i emotek:(pozdro i papatki:)

kicia-kotek 7/10/2006 16:33:16 [komentarzy 1] skomentowało mojego blodzka:)

siemka moje ziomki:)!!!!

dzis mam wyjatkowo dobry dzionek:) niewiem nawed dlaczego ale tak jakos wyszlo!!!hehe!!wiecie co chyba sie zakochalam:)to chyba z tego powodu tak promienieje:)

okej teraz moze napisze wam wywiad z gosia andrzejewicz !!!
Gosia Samosia(G.Andrzejewicz)
Ma znakomity głos, sama pisze piosenki, no i świetnie wygląda, ale by zaistnieć na muzycznym...
czytaj więcej

kicia-kotek 12/09/2006 20:21:05 [komentarzy 1] skomentowało mojego blodzka:)

kolejna notka!!!

Sorki ze tak dlugo mnie niebylo ale zaczol sie rok szkolny no i mam naprawde duzo pracy niedlugo czekaja mnie testy 3-gimnazjalne:(ale dzis wstawie wam pare fotek !!!!!!
zaduzo to tych fotek nie wkleje bo cos sie dzieje z serwerem!!!!!!!!!!!!!!
na dzis to tyle


kicia-kotek 10/09/2006 17:46:07 [komentarzy 0] skomentowało mojego blodzka:)

zespol US5!!!

Zespół US5 sklada sie z 5 przystojnych chlopakow ,ktorzy spiewaja piosenki o milosci i nietylko!Ich wielkimi utworami sa:
"Mama"
"Maria"
"Just Because Of You"
"Come Back To Me Baby"
"J cant Sleep"
"Last to know"
"One Nite Stand"
"Here we Go"
Mnie najbardziej podoba sie utwor "Mama"i"Just Because Of You".Teraz wstawie pare fot tego fajnego...
czytaj więcej

kicia-kotek 1/09/2006 20:43:38 [komentarzy 0] skomentowało mojego blodzka:)

Siemka!!!

siemka ludziska!!!!ten blog bedzie poswiecony muzie i nie tylko:)wstawie tu pare fot moich ulubionych zespolow,wokalistow itp.a teraz pare fot:)


TO ZESPOL US5!!!
CHRIS!!!!

RICHIE!!!
MICHAEL!!!
JAY!!!!
IZZY!!!!
TERAZ RESZTA ULUBIONYCH ZESPOLOW I WOKALISTOW !!!

PROSZE!!!

kicia-kotek 31/08/2006 21:53:26 [komentarzy 3] skomentowało mojego blodzka:)





|Powered by blog4u.pl|

ziomale/ziomalki
O mnie
imie:Kamila
nazwisko: po tacie:)
wiek:15
hobby: taniec!!
muza:techno dance,rock,metal,pop
zespoly:US5,PUSSY CATS DOOLS:)
LUBIE:MOICH ZIOMKOW
NIELUBIE: WROGOW!i ludzi kyorzy klamia!!!

Mój Avatar


Ksiega Gosci

dodaj //
zobacz

wpisów 0
_____________________

Kontakt
mail:

_____________________

Wpisz sie do ziomali

Linki


Odwiedziło mnie
7788 osób



Ulubieni